Jak działamy
Claimy wykonuje wszystkie czynności związane z procesem likwidacji szkód.
Czynnie wspiera użytkowników w załatwianiu wszelkich formalności, począwszy od zebrania dokumentacji szkodowej poprzez kontakty z ubezpieczycielem, aż do zorganizowania naprawy pojazdu w serwisie współpracującym z naszą firmą. W efekcie Twoje zaangażowanie w procesie likwidacji szkód jest ograniczone do minimum.
Sieć serwisowa
- Współpraca tylko z autoryzowanymi serwisami
- Sieć serwisowa dająca pełne pokrycie na terenie kraju, wyselekcjonowane serwisu specjalizujące się w obsłudze flot
- Bezpłatne holowanie do serwisu w zależności od wybranego pakietu
- Stawki rbh nie przekraczające 130PLN
- Możliwość dodania do sieci własnego preferowanego serwisu
Obsługa nie tylko w zakresie likwidacji szkód
- Jeden numer telefonu do wszystkich zgłoszeń
- Kompleksowa obsługa floty pod względem napraw mechanicznych – mobicard
- Proces regresowy, monitoring regresu
- Organizacja weryfikacji i kontroli (wybranych) napraw w momencie ich zakończenia, ocena techniczna, zakres, jakość, wymienione/naprawione elementy
Pełny monitoring szkodowy
- Optymalizacja kosztów napraw – stawki RBH ustalane indywidualnie z serwisami, , weryfikacja kosztorysów tzn. naprawa zamiast wymiany, smart repair
- Rejestracja szkody w systemie, ustalenie miejsca i terminu naprawy z użytkownikiem
- Stały kontakt z zakładem naprawczym wykonującym naprawę
- Monitoring procesu naprawy – przewidywalny termin naprawy
- Faktura za naprawę – weryfikacja i akceptacja (vs. zaakceptowany kosztorys, potrącenia itp)