Jak działamy

Claimy wykonuje wszystkie czynności związane z procesem likwidacji szkód.

Czynnie wspiera użytkowników w załatwianiu wszelkich formalności, począwszy od zebrania dokumentacji szkodowej poprzez kontakty z ubezpieczycielem, aż do zorganizowania naprawy pojazdu w serwisie współpracującym z naszą firmą. W efekcie Twoje zaangażowanie w procesie likwidacji szkód jest ograniczone do minimum.

Sieć serwisowa

  • Współpraca tylko z autoryzowanymi serwisami
  • Sieć serwisowa dająca pełne pokrycie na terenie kraju, wyselekcjonowane serwisu specjalizujące się w obsłudze flot
  • Bezpłatne holowanie do serwisu w zależności od wybranego pakietu
  • Stawki rbh nie przekraczające 130PLN
  • Możliwość dodania do sieci własnego preferowanego serwisu

Obsługa nie tylko w zakresie likwidacji szkód

  • Jeden numer telefonu do wszystkich zgłoszeń
  • Kompleksowa obsługa floty pod względem napraw mechanicznych – mobicard
  • Proces regresowy, monitoring regresu
  • Organizacja weryfikacji i kontroli (wybranych) napraw w momencie ich zakończenia, ocena techniczna, zakres, jakość, wymienione/naprawione elementy

Pełny monitoring szkodowy

  • Optymalizacja kosztów napraw – stawki RBH ustalane indywidualnie z serwisami, , weryfikacja kosztorysów tzn. naprawa zamiast wymiany, smart repair
  • Rejestracja szkody w systemie, ustalenie miejsca i terminu naprawy z użytkownikiem
  • Stały kontakt z zakładem naprawczym wykonującym naprawę
  • Monitoring procesu naprawy – przewidywalny termin naprawy
  • Faktura za naprawę – weryfikacja i akceptacja (vs. zaakceptowany kosztorys, potrącenia itp)
Co nas wyróżnia